VVR-24-V
Deze hele dikke Toyota Tundra Hybrid is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 593 cm lang is.
Met een breedte van 204 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
10,0
Eigenschappen VVR24V
De VVR-24-V is een 3.4-liter zescilinder Toyota Tundra Hybrid uit 2022 van € 123.022,-. Deze 4-deurs pick-up truck rijdt op LPG, elektriciteit en benzine. Het is een lichte bedrijfsauto van 2938 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VVR-24-V, VVR 24 V, VVR24V, VVR–24–V |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Tundra |
Type |
Hybrid |
Handelsbenaming |
TOYOTA TUNDRA HYBRID |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
204Â cm |
Hoogte |
198Â cm |
Lengte |
593Â cm |
Wielbasis |
370Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
642Â kg |
Massa leeg voertuig |
2838Â kg |
Massa rijklaar |
2938Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6980Â kg |
Technische maximale massa |
3480Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3480Â kg |
Geschiedenis en datums
De VVR24V is sinds 31-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
31-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
31-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
15-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
24-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
15-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Financieel
BPM |
€ 28.246,- |
Catalogusprijs |
€ 123.022,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
3445Â cc |
LPG G3 installatie |
115R gasinstallatie |
Vermogen massarijklaar |
0,11Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
LPG |
CO2-uitstoot gecombineerd |
272Â g/km |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
272Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau stationair |
84Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Vermogen |
326 kW (443 pk) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Elektriciteit |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Nominaal continu maximumvermogen |
326 kW (443 pk) |
Milieu en verbruik 3
Brandstof |
Benzine |
CO2-uitstoot gecombineerd |
272Â g/km |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
272Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau stationair |
84Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Vermogen |
326 kW (443 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
05 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2023 |
Tellerstandoordeel |
Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Maximum te trekken massa (oplegger geremd) |
3500Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Type |
HYBRID |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Toyota Tundra Hybrid?
Kentekencheck voor de VVRÂ 24Â V
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VVR24V checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 10,0
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 10 uit 10 is deze Toyota Tundra een echte asobak!