VHF-56-B
Deze hele dikke Toyota Tundra is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Met een breedte van 203 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
10,0
Eigenschappen VHF56B
De VHF-56-B is een 5.7-liter achtcilinder Toyota Tundra uit 2020 van € 76.463,-. Deze pick-up truck rijdt op benzine en LPG. Het is een lichte bedrijfsauto van 2823 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VHF-56-B, VHF 56 B, VHF56B, VHF–56–B |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Tundra |
Handelsbenaming |
TOYOTA TUNDRA |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
203Â cm |
Wielbasis |
372Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
542Â kg |
Massa leeg voertuig |
2723Â kg |
Massa rijklaar |
2823Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6750Â kg |
Technische maximale massa |
3265Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3265Â kg |
Geschiedenis en datums
De VHF56B is sinds 24-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
24-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
24-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
24-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
24-10-2025 (over ruim 1½ maand) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Maximale constructiesnelheid |
174Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 17.186,- |
Catalogusprijs |
€ 76.463,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
8 |
Cilinderinhoud |
5663Â cc |
Nevenbrandstof |
LPG |
Vermogen massarijklaar |
0,1Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
16,0 l/100km (1:6) |
CO2-uitstoot gecombineerd |
347Â g/km |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
381Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
74Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
83Â dB(A) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 CI |
Vermogen |
284 kW (386 pk) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
LPG |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
16,0 l/100km (1:6) |
CO2-uitstoot gecombineerd |
347Â g/km |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
381Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
74Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
83Â dB(A) |
Vermogen |
284 kW (386 pk) |
Status van het voertuig
Let op!
De eigenaar moet met deze Toyota naar de garage, want er is een terugroepactie.
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Ja |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
453Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832CI |
Plaats chassisnummer |
r. balk a. vooras |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Toyota Tundra?
Kentekencheck voor de VHFÂ 56Â B
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VHF56B checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 10,0
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 10 uit 10 is deze Toyota Tundra een echte asobak!