VGG-18-J
Deze hele dikke Toyota Tundra is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 581 cm lang is.
Met een breedte van 203 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
10,0
Eigenschappen VGG18J
De VGG-18-J is een 5.7-liter achtcilinder Toyota Tundra uit 2020 van € 55.791,-. Deze pick-up truck rijdt op benzine en LPG. Het is een lichte bedrijfsauto van 2922 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VGG-18-J, VGG 18 J, VGG18J, VGG–18–J |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Tundra |
Handelsbenaming |
TOYOTA TUNDRA |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
203Â cm |
Hoogte |
195Â cm |
Lengte |
581Â cm |
Wielbasis |
369Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
398Â kg |
Massa leeg voertuig |
2822Â kg |
Massa rijklaar |
2922Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6720Â kg |
Technische maximale massa |
3220Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3220Â kg |
Geschiedenis en datums
De VGG18J is sinds 22-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
22-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
22-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
22-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
22-06-2026 (over bijna 10 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Financieel
BPM |
€ 12.275,- |
Catalogusprijs |
€ 55.791,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
8 |
Cilinderinhoud |
5663Â cc |
Nevenbrandstof |
LPG |
Vermogen massarijklaar |
0,1Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
CO2-uitstoot gecombineerd |
380Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
80Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
91Â dB(A) |
Verbruik gecombineerd |
15,9 l/100km (1:6) |
Vermogen |
280 kW (380 pk) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
LPG |
CO2-uitstoot gecombineerd |
380Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
80Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
91Â dB(A) |
Verbruik gecombineerd |
15,9 l/100km (1:6) |
Vermogen |
280 kW (380 pk) |
Status van het voertuig
Let op!
De eigenaar moet met deze Toyota naar de garage, want er is een terugroepactie.
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Ja |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
500Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Plaats chassisnummer |
r. balk a. vooras |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Toyota Tundra?
Kentekencheck voor de VGGÂ 18Â J
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VGG18J checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 10,0
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 10 uit 10 is deze Toyota Tundra een echte asobak!