V-50-FKH
Deze hele dikke Toyota Tundra Hybrid is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Met een breedte van 204 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
10,0
Eigenschappen V50FKH
De V-50-FKH is een 3.4-liter zescilinder Toyota Tundra Hybrid uit 2024 van € 128.763,-. Deze pick-up truck rijdt op LPG, elektriciteit en benzine. Het is een lichte bedrijfsauto van 2917 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-50-FKH, V 50 FKH, V50FKH, V–50–FKH |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Tundra |
Type |
Hybrid |
Handelsbenaming |
TOYOTA TOYOTA TUNDRA HYBRID |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
204Â cm |
Wielbasis |
370Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
653Â kg |
Massa leeg voertuig |
2817Â kg |
Massa rijklaar |
2917Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6970Â kg |
Technische maximale massa |
3470Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3470Â kg |
Geschiedenis en datums
De V50FKH is sinds 14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
19-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
14-06-2027 (over bijna 2 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Maximale constructiesnelheid |
180Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 29.610,- |
Catalogusprijs |
€ 128.763,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
3445Â cc |
LPG G3 installatie |
115R gasinstallatie |
Vermogen massarijklaar |
0,11Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
LPG |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
268Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
76Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
78Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Vermogen |
326 kW (443 pk) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Elektriciteit |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
36 kW (48 pk) |
Milieu en verbruik 3
Brandstof |
Benzine |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
268Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
76Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
78Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Vermogen |
326 kW (443 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Type |
TUNDRA |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Toyota Tundra Hybrid?
Kentekencheck voor de VÂ 50Â FKH
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V50FKH checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 10,0
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 10 uit 10 is deze Toyota Tundra een echte asobak!