V-53-DLX
Deze dikke Renault Master is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 626 cm lang is.
Met een breedte van 210 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
9,4
Eigenschappen V53DLX
De V-53-DLX is een 2.3-liter viercilinder Renault Master uit 2024 van € 85.311,-. Deze 2-deurs pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2912 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-53-DLX, V 53 DLX, V53DLX, V–53–DLX |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Renault |
Model |
Master |
Handelsbenaming |
RENAULT MASTER |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
210Â cm |
Hoogte |
249Â cm |
Lengte |
626Â cm |
Wielbasis |
368Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
688Â kg |
Massa leeg voertuig |
2812Â kg |
Massa rijklaar |
2912Â kg |
Maximum massa samenstelling |
7000Â kg |
Technische maximale massa |
3500Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3500Â kg |
Geschiedenis en datums
De V53DLX is sinds 05-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
05-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
05-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
05-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
01-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
05-08-2027 (over bijna 2 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
2 |
Aantal wielen |
6 |
Aantal zitplaatsen |
3 |
Maximale constructiesnelheid |
154Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 20.474,- |
Catalogusprijs |
€ 85.311,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
2299Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,04Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2625Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
72Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
81Â dB(A) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO VI E |
Vermogen |
120 kW (163 pk) |
Status van het voertuig
Let op!
De eigenaar moet met deze Renault naar de garage, want er is een terugroepactie.
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Ja |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2024 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (zwaar) |
595/2009*2019/1939E |
Type |
VB |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Renault Master?
Kentekencheck voor de VÂ 53Â DLX
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V53DLX checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 9,4
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 9,4 uit 10 is deze Renault Master een echte asobak!