V-70-LHX
Deze dikke Toyota Tundra Hybrid capstone is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Asobak-score:
9,4
Eigenschappen V70LHX
De V-70-LHX is een 3.4-liter zescilinder Toyota Tundra Hybrid capstone uit 2022 van € 122.500,-. Deze 4-deurs pick-up truck rijdt op benzine, elektriciteit en LPG. Het is een lichte bedrijfsauto van 2987 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-70-LHX, V 70 LHX, V70LHX, V–70–LHX |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Tundra |
Type |
Hybrid capstone |
Handelsbenaming |
TOYOTA TUNDRA HYBRID CAPSTONE |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
188Â cm |
Wielbasis |
370Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
593Â kg |
Massa leeg voertuig |
2887Â kg |
Massa rijklaar |
2987Â kg |
Maximum massa samenstelling |
3750Â kg |
Technische maximale massa |
3480Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3480Â kg |
Geschiedenis en datums
De V70LHX is sinds 07-03-2025 (bijna 6 maanden geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
07-03-2025 (bijna 6 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
07-03-2025 (bijna 6 maanden geleden) |
Datum eerste toelating |
01-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
14-02-2025 (bijna 7 maanden geleden) |
Vervaldatum APK |
01-07-2026 (over bijna 10 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Maximale constructiesnelheid |
177Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 20.537,- |
Catalogusprijs |
€ 122.500,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
3445Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,1Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
276Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
77Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
79Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Vermogen |
290 kW (394 pk) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Elektriciteit |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
36 kW (48 pk) |
Milieu en verbruik 3
Brandstof |
LPG |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
276Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
77Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
79Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Vermogen |
290 kW (394 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
05 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
450Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Toyota Tundra Hybrid capstone?
Kentekencheck voor de VÂ 70Â LHX
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V70LHX checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 9,4
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 9,4 uit 10 is deze Toyota Tundra een echte asobak!