V-53-DZT
Deze hele dikke Toyota Tundra Hybrid trd pro is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 594 cm lang is.
Met een breedte van 208 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
10,0
Eigenschappen V53DZT
De V-53-DZT is een 3.4-liter zescilinder Toyota Tundra Hybrid trd pro uit 2024 van € 93.920,-. Deze 4-deurs pick-up truck rijdt op benzine en elektriciteit. Het is een lichte bedrijfsauto van 2815 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-53-DZT, V 53 DZT, V53DZT, V–53–DZT |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Tundra |
Type |
Hybrid trd pro |
Handelsbenaming |
TOYOTA TUNDRA HYBRID TRD PRO |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
208Â cm |
Lengte |
594Â cm |
Wielbasis |
373Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
740Â kg |
Massa leeg voertuig |
2715Â kg |
Massa rijklaar |
2815Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6955Â kg |
Technische maximale massa |
3455Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3455Â kg |
Geschiedenis en datums
De V53DZT is sinds 28-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
28-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
28-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
28-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
27-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
28-05-2028 (over ruim 2½ jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Maximale constructiesnelheid |
177Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 21.333,- |
Catalogusprijs |
€ 93.920,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
3445Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
269Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
77Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
79Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Vermogen |
290 kW (394 pk) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Elektriciteit |
Emissiecode |
6 |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
35 kW (47 pk) |
Status van het voertuig
Let op!
Deze lichte bedrijfsauto is geëxporteerd.
Deze lichte bedrijfsauto is niet verzekerd.
Exportindicator |
Ja |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Nee |
WAM verzekerd geregistreerd |
Nee |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2024 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
450Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Toyota Tundra Hybrid trd pro?
Kentekencheck voor de VÂ 53Â DZT
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V53DZT checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 10,0
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 10 uit 10 is deze Toyota Tundra een echte asobak!