VXP-64-V
Deze Toyota Hilux is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 533 cm lang is.
Asobak-score:
7,7
Eigenschappen VXP64V
De VXP-64-V is een 2.8-liter viercilinder Toyota Hilux uit 2022 van € 75.551,-. Deze 4-deurs pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2254 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VXP-64-V, VXP 64 V, VXP64V, VXP–64–V |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Hilux |
Handelsbenaming |
TOYOTA TOYOTA HILUX |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
190Â cm |
Lengte |
533Â cm |
Wielbasis |
309Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
1056Â kg |
Massa leeg voertuig |
2154Â kg |
Massa rijklaar |
2254Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6300Â kg |
Technische maximale massa |
3210Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3210Â kg |
Geschiedenis en datums
De VXP64V is sinds 13-09-2023 (bijna 2 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
13-09-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
13-09-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
30-11-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
21-08-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
14-08-2026 (over bijna 1 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
2 |
Maximale constructiesnelheid |
175Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 18.155,- |
Catalogusprijs |
€ 75.551,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
2755Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,07Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
9,9 l/100km (1:10) |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
259Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
1,1Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2550Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
73Â dB(A) |
Roetuitstoot |
0,5Â g/km |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AR |
Vermogen |
150 kW (204 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
05 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AR |
Plaats chassisnummer |
r. by achteras |
Type |
AN1P(EU,N) |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Toyota Hilux?
Kentekencheck voor de VXPÂ 64Â V
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VXP64V checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,7
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,7 uit 10 heeft deze Toyota Hilux veel weg van een asobak.