V-50-DGB
Deze Toyota Hilux is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 533 cm lang is.
Asobak-score:
7,9
Eigenschappen V50DGB
De V-50-DGB is een 2.8-liter viercilinder Toyota Hilux uit 2024 van € 65.252,-. Deze 4-deurs pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2165 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-50-DGB, V 50 DGB, V50DGB, V–50–DGB |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Toyota |
Model |
Hilux |
Handelsbenaming |
TOYOTA HILUX |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
186Â cm |
Hoogte |
186Â cm |
Lengte |
533Â cm |
Wielbasis |
309Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
1085Â kg |
Massa leeg voertuig |
2065Â kg |
Massa rijklaar |
2165Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6200Â kg |
Technische maximale massa |
3150Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3150Â kg |
Geschiedenis en datums
De V50DGB is sinds 14-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
14-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
14-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
14-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
24-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
14-02-2027 (over bijna 1½ jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
2 |
Maximale constructiesnelheid |
175Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 15.709,- |
Catalogusprijs |
€ 65.252,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
2755Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,07Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
9,1 l/100km (1:11) |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
239Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
1,1Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2550Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
73Â dB(A) |
Roetuitstoot |
0,5Â g/km |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AR |
Vermogen |
150 kW (204 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832 AR |
Type |
AN1P(EU,N) |
Type carrosserie (code) |
BE |
Typegoedkeuringsnummer |
e4*2007/46*1471*10 |
Uitvoering |
GUN126L-CNTHXW(7TBVAN17) |
Variant |
GUN126(4C) |
Wat wil je doen met deze Toyota Hilux?
Kentekencheck voor de VÂ 50Â DGB
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V50DGB checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,9
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,9 uit 10 heeft deze Toyota Hilux veel weg van een asobak.