X-169-GX
Deze Porsche Cayenne E-hybrid is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Asobak-score:
8,3
Eigenschappen X169GX
De X-169-GX is een blauwe 3.0-liter zescilinder Porsche Cayenne E-hybrid uit 2023 van € 108.973,-. Deze 4-deurs stationwagen rijdt op benzine en elektriciteit. Het is een zwaargewicht auto van maar liefst 2370 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
X-169-GX, X 169 GX, X169GX, X–169–GX |
Voertuigsoort |
Personenauto (personenauto's) |
Inrichting |
Stationwagen (stationwagens) |
Merk |
Porsche |
Model |
Cayenne |
Type |
E-hybrid |
Handelsbenaming |
PORSCHE CAYENNE E-HYBRID |
Type carrosserie (omschrijving) |
Stationwagen |
Afmetingen
Breedte |
198Â cm |
Hoogte |
166Â cm |
Lengte |
492Â cm |
Wielbasis |
290Â cm |
Gewichten
Massa leeg voertuig |
2270Â kg |
Massa rijklaar |
2370Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6530Â kg |
Technische maximale massa |
3030Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3030Â kg |
Geschiedenis en datums
De X169GX is sinds 04-09-2025 (7 dagen geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
04-09-2025 (7 dagen geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
01-12-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
17-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
07-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
17-01-2027 (over bijna 1½ jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Kleur(en) |
BLAUW |
Maximale constructiesnelheid |
253Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 6.455,- |
Catalogusprijs |
€ 108.973,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
2995Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,03Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
Emissie CO2 (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
77Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2850Â t/min |
Geluidsniveau stationair |
82Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AP |
Vermogen |
250 kW (340 pk) (💪) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Elektriciteit |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
100 kW (136 pk) |
Nominaal continu maximumvermogen |
60 kW (81 pk) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AP |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
05 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Codes 1
Europese voertuigcategorie |
M1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AP |
Type |
9YA |
Type carrosserie (code) |
AC |
Typegoedkeuringsnummer |
e13*2007/46*0900*12 |
Uitvoering |
1215101 |
Variant |
EF22 |
Codes 2
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AP |
Wat wil je doen met deze Porsche Cayenne E-hybrid?
Kentekencheck voor de XÂ 169Â GX
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de X169GX checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 8,3
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 8,3 uit 10 is deze Porsche Cayenne een echte asobak!