GGH-88-Z
Deze dikke Porsche Cayenne Turbo e-hybrid is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Asobak-score:
9,1
Eigenschappen GGH88Z
De GGH-88-Z is een witte 4.0-liter achtcilinder Porsche Cayenne Turbo e-hybrid uit 2024 van € 238.700,-. Deze 4-deurs stationwagen rijdt op elektriciteit en benzine. Het is een zwaargewicht auto van maar liefst 2570 kilo.
Algemeen
Kenteken |
GGH-88-Z, GGH 88 Z, GGH88Z, GGH–88–Z |
Voertuigsoort |
Personenauto (personenauto's) |
Inrichting |
Stationwagen (stationwagens) |
Merk |
Porsche |
Model |
Cayenne |
Type |
Turbo e-hybrid |
Handelsbenaming |
PORSCHE CAYENNE TURBO E-HYBRID |
Type carrosserie (omschrijving) |
Stationwagen |
Afmetingen
Breedte |
200Â cm |
Hoogte |
165Â cm |
Lengte |
493Â cm |
Wielbasis |
290Â cm |
Gewichten
Massa leeg voertuig |
2470Â kg |
Massa rijklaar |
2570Â kg |
Technische maximale massa |
2935Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
2935Â kg |
Geschiedenis en datums
De GGH88Z is sinds 09-09-2025 (eergisteren) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
09-09-2025 (eergisteren) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
23-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
23-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
18-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
23-07-2028 (over bijna 3 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
4 |
Kleur(en) |
WIT |
Maximale constructiesnelheid |
305Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 1.452,- |
Catalogusprijs |
€ 238.700,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
8 |
Cilinderinhoud |
3996Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,17Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Actieradius extern opladen (stad) (wltp) |
83Â km |
Actieradius extern opladen (wltp) |
72Â km |
Brandstof |
Elektriciteit |
Elektrisch verbruik (extern opladen) (wltp) |
300 Wh/km, equivalent brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1:30) |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
130 kW (176 pk) |
Nominaal continu maximumvermogen |
70 kW (95 pk) |
Zuinigheidsclassificatie |
A |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Benzine |
Brandstofverbruik (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
1,7 l/100km (1:59) |
Emissie CO2 (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
39Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,2Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
66Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
87Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 EA |
Vermogen |
441 kW (600 pk) (💪💪💪) |
Status van het voertuig
Let op!
Deze personenauto is niet verzekerd.
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Nee |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Codes
Codes 1
Europese voertuigcategorie |
M1 |
Type |
9YA |
Type carrosserie (code) |
AC |
Typegoedkeuringsnummer |
e13*2007/46*0900*16 |
Uitvoering |
1410000 |
Variant |
CT22 |
Codes 2
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2023/443EA |
Wat wil je doen met deze Porsche Cayenne Turbo e-hybrid?
Kentekencheck voor de GGHÂ 88Â Z
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de GGH88Z checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 9,1
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 9,1 uit 10 is deze Porsche Cayenne een echte asobak!