J-137-JT
Deze Mercedes-amg Gle 53 4matic+ is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Asobak-score:
8,2
Eigenschappen J137JT
De J-137-JT is een grijze 3.0-liter zescilinder Mercedes-amg Gle 53 4matic+ uit 2020 van € 128.820,-. Deze 5-deurs stationwagen rijdt op benzine en elektriciteit. Het is een zwaargewicht auto van maar liefst 2305 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
J-137-JT, J 137 JT, J137JT, J–137–JT |
Voertuigsoort |
Personenauto (personenauto's) |
Inrichting |
Stationwagen (stationwagens) |
Merk |
Mercedes-amg |
Model |
Gle |
Type |
53 4matic+ |
Handelsbenaming |
MERCEDES-BENZ AMG GLE 53 4MATIC+ |
Type carrosserie (omschrijving) |
Stationwagen |
Afmetingen
Gewichten
Massa leeg voertuig |
2205Â kg |
Massa rijklaar |
2305Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6650Â kg |
Technische maximale massa |
3050Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3050Â kg |
Geschiedenis en datums
De J137JT is sinds 07-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
07-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
17-08-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
12-03-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
19-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
5 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Kleur(en) |
GRIJS |
Financieel
BPM |
€ 28.008,- |
Catalogusprijs |
€ 128.820,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
2999Â cc |
Nevenbrandstof |
Elektriciteit |
Vermogen massarijklaar |
0Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
10,8 l/100km (1:9) |
CO2-uitstoot gecombineerd |
212Â g/km |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
244Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,28Â g/km |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,28Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
87Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Maximale vermogen 60 minuten |
|
Netto maximale vermogen elektrisch |
|
Nominaal continu maximumvermogen |
|
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 DG |
Verbruik gecombineerd |
9,3 l/100km (1:11) |
Vermogen |
320 kW (435 pk) (💪💪) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Elektriciteit |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Maximale vermogen 60 minuten |
10 kW (14 pk) |
Netto maximale vermogen elektrisch |
16 kW (21 pk) |
Nominaal continu maximumvermogen |
10 kW (14 pk) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 DG |
Status van het voertuig
Let op!
De eigenaar moet met deze Mercedes-amg naar de garage, want er is een terugroepactie.
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Ja |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
05 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2024 |
Tellerstandoordeel |
Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Codes 1
Europese voertuigcategorie |
M1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832DG |
Type |
H1GLE |
Type carrosserie (code) |
AC |
Typegoedkeuringsnummer |
e1*2007/46*1885*06 |
Uitvoering |
CZAAD5CA |
Variant |
B26AT1 |
Codes 2
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832DG |
Wat wil je doen met deze Mercedes-amg Gle 53 4matic+?
Kentekencheck voor de JÂ 137Â JT
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de J137JT checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 8,2
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 8,2 uit 10 is deze Mercedes-amg Gle een echte asobak!