X-434-JS
Deze dikke Land rover Range rover -sport is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Asobak-score:
9,3
Eigenschappen X434JS
De X-434-JS is een zwarte 3.0-liter zescilinder Land rover Range rover -sport uit 2023 van € 145.738,-. Deze 5-deurs stationwagen rijdt op benzine en elektriciteit. Het is een zwaargewicht auto van maar liefst 2810 kilo die 3000 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
X-434-JS, X 434 JS, X434JS, X–434–JS |
Voertuigsoort |
Personenauto (personenauto's) |
Inrichting |
Stationwagen (stationwagens) |
Merk |
Land rover |
Model |
Range rover |
Type |
-sport |
Handelsbenaming |
LAND ROVER RANGE ROVER SPORT |
Type carrosserie (omschrijving) |
Stationwagen |
Afmetingen
Breedte |
200Â cm |
Hoogte |
182Â cm |
Wielbasis |
300Â cm |
Gewichten
Massa leeg voertuig |
2710Â kg |
Massa rijklaar |
2810Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6450Â kg |
Technische maximale massa |
3450Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3450Â kg |
Geschiedenis en datums
De X434JS is sinds 29-08-2025 (8 dagen geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
29-08-2025 (8 dagen geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
29-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
29-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
24-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
29-11-2027 (over ruim 2 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
5 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Kleur(en) |
ZWART |
Maximale constructiesnelheid |
242Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 442,- |
Catalogusprijs |
€ 145.738,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
2996Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,02Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
Brandstofverbruik (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
0,8 l/100km (1:125) |
Emissie CO2 (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
17Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,22Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
69Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
82Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AP |
Vermogen |
294 kW (400 pk) (💪💪) |
Milieu en verbruik 2
Actieradius extern opladen (wltp) |
115Â km |
Brandstof |
Elektriciteit |
Elektrisch verbruik (extern opladen) (wltp) |
283 Wh/km, equivalent brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1:31) |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
160 kW (217 pk) (💪) |
Nominaal continu maximumvermogen |
57 kW (77 pk) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AP |
Status van het voertuig
Let op!
Deze personenauto is niet verzekerd.
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Nee |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (geremd) |
3000Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Codes 1
Europese voertuigcategorie |
M1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AP |
Type |
L1 |
Type carrosserie (code) |
AC |
Typegoedkeuringsnummer |
e9*2018/858*11229*02 |
Uitvoering |
5DAA000 |
Variant |
HYEDC0 |
Codes 2
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AP |
Wat wil je doen met deze Land rover Range rover -sport?
Kentekencheck voor de XÂ 434Â JS
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de X434JS checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 9,3
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 9,3 uit 10 is deze Land rover Range rover een echte asobak!