GGP-42-D
Deze Land rover Defender is een echte
energieverslindende
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en staat overal in de weg.
Asobak-score:
8,1
Eigenschappen GGP42D
De GGP-42-D is een grijze 3.0-liter zescilinder Land rover Defender uit 2024 van € 164.513,-. Deze 3-deurs stationwagen rijdt op elektriciteit en benzine. Het is een zwaargewicht auto van maar liefst 2352 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
GGP-42-D, GGP 42 D, GGP42D, GGP–42–D |
Voertuigsoort |
Personenauto (personenauto's) |
Inrichting |
Stationwagen (stationwagens) |
Merk |
Land rover |
Model |
Defender |
Handelsbenaming |
LAND ROVER DEFENDER |
Type carrosserie (omschrijving) |
Stationwagen |
Afmetingen
Breedte |
200Â cm |
Hoogte |
191Â cm |
Lengte |
432Â cm |
Wielbasis |
259Â cm |
Gewichten
Massa leeg voertuig |
2252Â kg |
Massa rijklaar |
2352Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6470Â kg |
Technische maximale massa |
2970Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
2970Â kg |
Geschiedenis en datums
De GGP42D is sinds 01-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
01-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
01-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
01-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
23-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
01-08-2028 (over bijna 3 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
3 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Kleur(en) |
GRIJS |
Maximale constructiesnelheid |
191Â km/u |
Financieel
Voor dit BPM-beest is maar liefst € 57.575,- afgetikt.
Wat een goed nieuws voor de Nederlandse schatkist.
Is dit dan misschien toch geen asobak?
BPM |
€ 57.575,- |
Catalogusprijs |
€ 164.513,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
2996Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,13Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Elektriciteit |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
13 kW (18 pk) |
Nominaal continu maximumvermogen |
10 kW (14 pk) |
Zuinigheidsclassificatie |
G |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Benzine |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
10,7 l/100km (1:9) |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
241Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,44Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
68Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
92Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
NOVC-HEV |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AP |
Vermogen |
294 kW (400 pk) (💪💪) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Codes 1
Europese voertuigcategorie |
M1 |
Type |
LE |
Type carrosserie (code) |
AC |
Typegoedkeuringsnummer |
e5*2007/46*0092*09 |
Uitvoering |
50AA051 |
Variant |
NPDDC0 |
Codes 2
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AP |
Wat wil je doen met deze Land rover Defender?
Kentekencheck voor de GGPÂ 42Â D
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de GGP42D checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 8,1
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 8,1 uit 10 is deze Land rover Defender een echte asobak!