VKV-14-N
Deze Isuzu D-max is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 527 cm lang is.
Asobak-score:
7,1
Eigenschappen VKV14N
De VKV-14-N is een 1.9-liter viercilinder Isuzu D-max uit 2021 van € 38.085,-. Deze 2-deurs pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2020 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VKV-14-N, VKV 14 N, VKV14N, VKV–14–N |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Isuzu |
Model |
D-max |
Handelsbenaming |
ISUZU N/A |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
187Â cm |
Hoogte |
179Â cm |
Lengte |
527Â cm |
Wielbasis |
313Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
1180Â kg |
Massa leeg voertuig |
1920Â kg |
Massa rijklaar |
2020Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6000Â kg |
Technische maximale massa |
3100Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3100Â kg |
Geschiedenis en datums
De VKV14N is sinds 28-07-2021 (ruim 4 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
28-07-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
28-07-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
28-07-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
28-07-2026 (over bijna 11 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
2 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
2 |
Maximale constructiesnelheid |
180Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 12.140,- |
Catalogusprijs |
€ 38.085,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
1898Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,06Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
8,3 l/100km (1:12) |
CO2-uitstoot gecombineerd |
188Â g/km |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
218Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2700Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
78Â dB(A) |
Roetuitstoot |
0,51Â g/km |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AO |
Uitstoot deeltjes (licht) |
0Â g/km |
Verbruik buitenweg |
6,3 l/100km (1:16) |
Verbruik gecombineerd |
7,2 l/100km (1:14) |
Verbruik stad |
8,6 l/100km (1:12) |
Vermogen |
120 kW (163 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig |
245Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AO |
Type |
BTF |
Type carrosserie (code) |
BE |
Typegoedkeuringsnummer |
e6*KS18/858*00001*00 |
Uitvoering |
EM001EAB2LBBEA |
Variant |
S87C |
Wat wil je doen met deze Isuzu D-max?
Kentekencheck voor de VKVÂ 14Â N
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VKV14N checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,1
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,1 uit 10 heeft deze Isuzu D-max veel weg van een asobak.