VJZ-62-V
Deze Isuzu D-max is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 527 cm lang is.
Asobak-score:
7,1
Eigenschappen VJZ62V
De VJZ-62-V is een 1.9-liter viercilinder Isuzu D-max uit 2021 van € 39.900,-. Deze 2-deurs pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2035 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VJZ-62-V, VJZ 62 V, VJZ62V, VJZ–62–V |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Isuzu |
Model |
D-max |
Handelsbenaming |
ISUZU N/A |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
187Â cm |
Hoogte |
179Â cm |
Lengte |
527Â cm |
Wielbasis |
313Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
1165Â kg |
Massa leeg voertuig |
1935Â kg |
Massa rijklaar |
2035Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6000Â kg |
Technische maximale massa |
3100Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3100Â kg |
Geschiedenis en datums
De VJZ62V is sinds 06-12-2022 (bijna 3 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
06-12-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
01-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
01-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
01-04-2025 (ruim 5 maanden geleden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
2 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
2 |
Maximale constructiesnelheid |
180Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 12.706,- |
Catalogusprijs |
€ 39.900,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
1898Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,06Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
9,1 l/100km (1:11) |
CO2-uitstoot gecombineerd |
191Â g/km |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
238Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2700Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
78Â dB(A) |
Roetuitstoot |
0,5Â g/km |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AO |
Uitstoot deeltjes (licht) |
0Â g/km |
Verbruik buitenweg |
6,7 l/100km (1:15) |
Verbruik gecombineerd |
7,3 l/100km (1:14) |
Verbruik stad |
8,3 l/100km (1:12) |
Vermogen |
120 kW (163 pk) |
Status van het voertuig
Let op!
Deze lichte bedrijfsauto is geëxporteerd.
De eigenaar moet met deze Isuzu naar de garage, want er is een terugroepactie.
Deze lichte bedrijfsauto is niet verzekerd.
Exportindicator |
Ja |
Indicator openstaande terugroepactie |
Ja |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Nee |
WAM verzekerd geregistreerd |
Nee |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2024 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AO |
Type |
BTF |
Type carrosserie (code) |
BE |
Typegoedkeuringsnummer |
e6*KS18/858*00001*00 |
Uitvoering |
EA001EAB2LBBEA |
Variant |
S87C |
Wat wil je doen met deze Isuzu D-max?
Kentekencheck voor de VJZÂ 62Â V
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VJZ62V checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,1
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,1 uit 10 heeft deze Isuzu D-max veel weg van een asobak.