VGJ-63-R
Deze Isuzu D-max is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 530 cm lang is.
Asobak-score:
7,3
Eigenschappen VGJ63R
De VGJ-63-R is een 2.5-liter viercilinder Isuzu D-max uit 2014 van € 60.678,-. Deze 4-deurs pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2062 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VGJ-63-R, VGJ 63 R, VGJ63R, VGJ–63–R |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Isuzu |
Model |
D-max |
Handelsbenaming |
ISUZU N/A |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
186Â cm |
Hoogte |
180Â cm |
Lengte |
530Â cm |
Wielbasis |
310Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
1038Â kg |
Massa leeg voertuig |
1962Â kg |
Massa rijklaar |
2062Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6000Â kg |
Technische maximale massa |
3000Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3000Â kg |
Geschiedenis en datums
De VGJ63R is sinds 31-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
31-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
07-07-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
11-07-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
24-03-2026 (over ruim 6 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Maximale constructiesnelheid |
180Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 23.531,- |
Catalogusprijs |
€ 60.678,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
2499Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,06Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
CO2-uitstoot gecombineerd |
192Â g/km |
Emissiecode |
5 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2700Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
77Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
79Â dB(A) |
Roetuitstoot |
0,54Â g/km |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 5 M |
Uitstoot deeltjes (licht) |
0Â g/km |
Verbruik buitenweg |
6,4 l/100km (1:16) |
Verbruik gecombineerd |
7,3 l/100km (1:14) |
Verbruik stad |
8,9 l/100km (1:11) |
Vermogen |
120 kW (163 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
05 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*195/2013M |
Plaats chassisnummer |
r. balk |
Type |
ATFS |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Isuzu D-max?
Kentekencheck voor de VGJÂ 63Â R
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VGJ63R checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,3
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,3 uit 10 heeft deze Isuzu D-max veel weg van een asobak.