V-52-KFD
Deze Isuzu D-max is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 527 cm lang is.
Asobak-score:
7,3
Eigenschappen V52KFD
De V-52-KFD is een 1.9-liter viercilinder Isuzu D-max uit 2024 van € 55.778,-. Deze 2-deurs pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2055 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-52-KFD, V 52 KFD, V52KFD, V–52–KFD |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Isuzu |
Model |
D-max |
Handelsbenaming |
ISUZU N/A |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
187Â cm |
Hoogte |
179Â cm |
Lengte |
527Â cm |
Wielbasis |
313Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
1145Â kg |
Massa leeg voertuig |
1955Â kg |
Massa rijklaar |
2055Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6000Â kg |
Technische maximale massa |
3100Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3100Â kg |
Geschiedenis en datums
De V52KFD is sinds 12-12-2024 (bijna 9 maanden geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
12-12-2024 (bijna 9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
12-12-2024 (bijna 9 maanden geleden) |
Datum eerste toelating |
12-12-2024 (bijna 9 maanden geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
28-11-2024 (ruim 9 maanden geleden) |
Vervaldatum APK |
12-12-2027 (over bijna 2½ jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
2 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
2 |
Maximale constructiesnelheid |
180Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 13.459,- |
Catalogusprijs |
€ 55.778,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
1898Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,06Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
Brandstofverbruik gecombineerd (wltp) |
8,4 l/100km (1:12) |
Emissie CO2 (gecombineerd) (wltp) |
220Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,25Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2700Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
78Â dB(A) |
Roetuitstoot |
0,51Â g/km |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AR |
Vermogen |
120 kW (163 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2024 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AR |
Type |
BTF |
Type carrosserie (code) |
BE |
Typegoedkeuringsnummer |
e6*KS18/858*00001*04 |
Uitvoering |
CM001EAB2LBBEC |
Variant |
S87C |
Wat wil je doen met deze Isuzu D-max?
Kentekencheck voor de VÂ 52Â KFD
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V52KFD checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,3
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,3 uit 10 heeft deze Isuzu D-max veel weg van een asobak.