V-392-KB
Deze Isuzu D-max is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 530 cm lang is.
Asobak-score:
7,3
Eigenschappen V392KB
De V-392-KB is een 1.9-liter viercilinder Isuzu D-max uit 2017 van € 45.027,-. Deze pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2065 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-392-KB, V 392 KB, V392KB, V–392–KB |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Isuzu |
Model |
D-max |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging |
G |
Handelsbenaming |
ISUZU D-MAX |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
186Â cm |
Hoogte |
180Â cm |
Lengte |
530Â cm |
Wielbasis |
343Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
1035Â kg |
Massa leeg voertuig |
1965Â kg |
Massa rijklaar |
2065Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6000Â kg |
Technische maximale massa |
3000Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3000Â kg |
Geschiedenis en datums
De V392KB is sinds 23-10-2023 (bijna 2 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
23-10-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
16-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
16-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
19-10-2025 (over ruim 1 maand) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Financieel
BPM |
€ 10.905,- |
Catalogusprijs |
€ 45.027,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
1898Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,06Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
CO2-uitstoot gecombineerd |
183Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2700Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
74Â dB(A) |
Roetuitstoot |
0,19Â g/km |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 Y |
Uitstoot deeltjes (licht) |
0Â g/km |
Verbruik buitenweg |
6,6 l/100km (1:15) |
Verbruik gecombineerd |
7,0 l/100km (1:14) |
Verbruik stad |
7,6 l/100km (1:13) |
Vermogen |
120 kW (163 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2024 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2016/646Y |
Plaats chassisnummer |
op r. balk |
Type |
ATFS-NL |
Type carrosserie (code) |
BE |
Typegoedkeuringsnummer |
e4*NKS*0052*08 |
Uitvoering |
WME103B5ECC(X111) |
Variant |
87C |
Wat wil je doen met deze Isuzu D-max?
Kentekencheck voor de VÂ 392Â KB
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V392KB checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,3
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,3 uit 10 heeft deze Isuzu D-max veel weg van een asobak.