V-38-LXK
Deze Isuzu D-max is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 530 cm lang is.
Asobak-score:
7,4
Eigenschappen V38LXK
De V-38-LXK is een 2.5-liter viercilinder Isuzu D-max uit 2012 van € 26.909,-. Deze pick-up truck rijdt op diesel. Het is een lichte bedrijfsauto van 2129 kilo die 3000 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
V-38-LXK, V 38 LXK, V38LXK, V–38–LXK |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Isuzu |
Model |
D-max |
Handelsbenaming |
ISUZU N/A |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
186Â cm |
Hoogte |
178Â cm |
Lengte |
530Â cm |
Wielbasis |
310Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
971Â kg |
Massa leeg voertuig |
2029Â kg |
Massa rijklaar |
2129Â kg |
Maximum massa samenstelling |
6000Â kg |
Technische maximale massa |
3000Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3000Â kg |
Geschiedenis en datums
De V38LXK is sinds 02-07-2025 (ruim 2 maanden geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
02-07-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
02-07-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Datum eerste toelating |
12-07-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
20-06-2025 (bijna 3 maanden geleden) |
Vervaldatum APK |
03-07-2026 (over bijna 10 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
2 |
Maximale constructiesnelheid |
180Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 6.681,- |
Catalogusprijs |
€ 26.909,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
4 |
Cilinderinhoud |
2499Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,06Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Brandstof |
Diesel |
CO2-uitstoot gecombineerd |
194Â g/km |
Emissiecode |
5 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2700Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
77Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
79Â dB(A) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 5 I |
Uitstoot deeltjes (licht) |
0Â g/km |
Verbruik buitenweg |
6,5 l/100km (1:15) |
Verbruik gecombineerd |
7,4 l/100km (1:14) |
Verbruik stad |
8,9 l/100km (1:11) |
Vermogen |
120 kW (163 pk) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
05 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3000Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*566/2011I |
Type |
ATFS |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Isuzu D-max?
Kentekencheck voor de VÂ 38Â LXK
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de V38LXK checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 7,4
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 7,4 uit 10 heeft deze Isuzu D-max veel weg van een asobak.