VSP-32-D
Deze hele dikke Ford F250 is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 624 cm lang is.
Met een breedte van 203 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
10,0
Eigenschappen VSP32D
De VSP-32-D is een 6.8-liter tiencilinder Ford F250 uit 2001. Deze 4-deurs pick-up truck rijdt op benzine en LPG. Het is een lichte bedrijfsauto van 2987 kilo die 3500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
VSP-32-D, VSP 32 D, VSP32D, VSP–32–D |
Voertuigsoort |
Lichte bedrijfsauto (lichte bedrijfsauto) |
Inrichting |
Pick-up truck (pick-uptrucks) |
Merk |
Ford |
Model |
F250 |
Handelsbenaming |
FORD F 250 |
Type carrosserie (omschrijving) |
Pick-uptruck |
Afmetingen
Breedte |
203Â cm |
Hoogte |
206Â cm |
Lengte |
624Â cm |
Wielbasis |
398Â cm |
Gewichten
Laadvermogen |
613Â kg |
Massa leeg voertuig |
2887Â kg |
Massa rijklaar |
2987Â kg |
Maximum massa samenstelling |
7000Â kg |
Technische maximale massa |
3500Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3500Â kg |
Geschiedenis en datums
De VSP32D is sinds 14-11-2022 (bijna 3 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
14-11-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
14-11-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
28-02-2001 (bijna 25 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
15-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
14-03-2026 (over ruim 6 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
4 |
Motorprestaties
Aantal cilinders |
10 |
Cilinderinhoud |
6802Â cc |
LPG G3 installatie |
G3 gasinstallatie |
Vermogen massarijklaar |
0,08Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Brandstof |
Benzine |
CO2-uitstoot gecombineerd |
380Â g/km |
Emissiecode |
3 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
78Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
84Â dB(A) |
Verbruik gecombineerd |
16,0 l/100km (1:6) |
Vermogen |
231 kW (314 pk) |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
LPG |
CO2-uitstoot gecombineerd |
380Â g/km |
Emissiecode |
3 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
78Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
84Â dB(A) |
Verbruik gecombineerd |
16,0 l/100km (1:6) |
Vermogen |
231 kW (314 pk) |
Status van het voertuig
Let op!
Deze lichte bedrijfsauto is niet verzekerd.
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Nee |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
04 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Onlogisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
3500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Europese voertuigcategorie |
N1 |
Plaats chassisnummer |
r. balk 175 cm a. vooras |
Type carrosserie (code) |
BE |
Wat wil je doen met deze Ford F250?
Kentekencheck voor de VSPÂ 32Â D
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de VSP32D checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 10,0
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 10 uit 10 is deze Ford F250 een echte asobak!