GFN-79-L
Deze Ford Explorer is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 508 cm lang is.
Asobak-score:
8,9
Eigenschappen GFN79L
De GFN-79-L is een grijze 3.0-liter zescilinder Ford Explorer uit 2024 van € 90.396,-. Deze 4-deurs stationwagen rijdt op elektriciteit en benzine. Het is een zwaargewicht auto van maar liefst 2541 kilo die 2500 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
GFN-79-L, GFN 79 L, GFN79L, GFN–79–L |
Voertuigsoort |
Personenauto (personenauto's) |
Inrichting |
Stationwagen (stationwagens) |
Merk |
Ford |
Model |
Explorer |
Handelsbenaming |
FORD EXPLORER |
Type carrosserie (omschrijving) |
Stationwagen |
Afmetingen
Breedte |
200Â cm |
Hoogte |
178Â cm |
Lengte |
508Â cm |
Wielbasis |
303Â cm |
Gewichten
Massa leeg voertuig |
2441Â kg |
Massa rijklaar |
2541Â kg |
Maximum massa samenstelling |
5660Â kg |
Technische maximale massa |
3160Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3160Â kg |
Geschiedenis en datums
De GFN79L is sinds 31-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
31-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
31-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
08-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
31-07-2028 (over bijna 3 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
7 |
Kleur(en) |
GRIJS |
Maximale constructiesnelheid |
230Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 6.181,- |
Catalogusprijs |
€ 90.396,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
2956Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,11Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Actieradius extern opladen (stad) (wltp) |
44Â km |
Actieradius extern opladen (wltp) |
42Â km |
Brandstof |
Elektriciteit |
Elektrisch verbruik (extern opladen) (wltp) |
220 Wh/km, equivalent brandstofverbruik: 2,5 l/100km (1:40) |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
90 kW (123 pk) |
Nominaal continu maximumvermogen |
53 kW (72 pk) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AP |
Zuinigheidsclassificatie |
A |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Benzine |
Brandstofverbruik (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
3,1 l/100km (1:32) |
Emissie CO2 (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
71Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,28Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
67Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
72Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 AP |
Vermogen |
267 kW (363 pk) (💪) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (geremd) |
2500Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Codes 1
Europese voertuigcategorie |
M1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AP |
Type |
WUJ |
Type carrosserie (code) |
AC |
Typegoedkeuringsnummer |
e13*2007/46*2217*06 |
Uitvoering |
7ABAZNAPDAB |
Variant |
BQWA4YX |
Codes 2
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2018/1832AP |
Wat wil je doen met deze Ford Explorer?
Kentekencheck voor de GFNÂ 79Â L
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de GFN79L checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 8,9
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 8,9 uit 10 is deze Ford Explorer een echte asobak!