HTR-11-L
Deze dikke Bmw Xm 50e is een echte
asobak.
Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep
en past niet in normale parkeervakken, doordat hij 511 cm lang is.
Met een breedte van 201 cm is hij zelfs te breed voor veel spitsstroken.
Asobak-score:
9,1
Eigenschappen HTR11L
De HTR-11-L is een grijze 3.0-liter zescilinder Bmw Xm 50e uit 2025 van € 146.307,-. Deze 4-deurs hatchback rijdt op elektriciteit en benzine. Het is een zwaargewicht auto van maar liefst 2695 kilo die 2700 kg mag trekken.
Algemeen
Kenteken |
HTR-11-L, HTR 11 L, HTR11L, HTR–11–L |
Voertuigsoort |
Personenauto (personenauto's) |
Inrichting |
Hatchback (hatchbacks) |
Merk |
Bmw |
Model |
Xm |
Type |
50e |
Handelsbenaming |
BMW XM 50E |
Type carrosserie (omschrijving) |
Hatchback |
Afmetingen
Breedte |
201Â cm |
Hoogte |
176Â cm |
Lengte |
511Â cm |
Wielbasis |
311Â cm |
Gewichten
Massa leeg voertuig |
2595Â kg |
Massa rijklaar |
2695Â kg |
Maximum massa samenstelling |
5920Â kg |
Technische maximale massa |
3220Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3220Â kg |
Geschiedenis en datums
De HTR11L is sinds 28-06-2025 (ruim 2 maanden geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling |
28-06-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
28-06-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Datum eerste toelating |
28-06-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
23-06-2025 (bijna 2½ maanden geleden) |
Vervaldatum APK |
28-06-2029 (over bijna 4 jaar) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Eigenschappen
Aantal deuren |
4 |
Aantal wielen |
4 |
Aantal zitplaatsen |
5 |
Kleur(en) |
GRIJS |
Maximale constructiesnelheid |
250Â km/u |
Financieel
BPM |
€ 741,- |
Catalogusprijs |
€ 146.307,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Motorprestaties
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
2998Â cc |
Vermogen massarijklaar |
0,09Â kW/kg |
Milieu en verbruik
Milieu en verbruik 1
Actieradius extern opladen (stad) (wltp) |
90Â km |
Actieradius extern opladen (wltp) |
80Â km |
Brandstof |
Elektriciteit |
Elektrisch verbruik (extern opladen) (wltp) |
319 Wh/km, equivalent brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1:28) |
Emissiecode |
Z |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Netto maximale vermogen elektrisch |
145 kW (197 pk) |
Nominaal continu maximumvermogen |
57 kW (77 pk) |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 EA |
Zuinigheidsclassificatie |
A |
Milieu en verbruik 2
Brandstof |
Benzine |
Brandstofverbruik (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
1,6 l/100km (1:62) |
Emissie CO2 (gewogen/gecombineerd) (wltp) |
37Â g/km |
Emissiecode |
6 |
Emissie deeltjes type1 (wltp) |
0,19Â g/km |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3750Â t/min |
Geluidsniveau rijdend |
71Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair |
83Â dB(A) |
Klasse hybride/elektrisch voertuig |
OVC-HEV |
Uitlaatemissieniveau |
EURO 6 EA |
Vermogen |
230 kW (312 pk) (💪) |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Tellerstand
Code toelichting tellerstandoordeel |
00 |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2025 |
Tellerstandoordeel |
Logisch |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (geremd) |
2700Â kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750Â kg |
Codes
Codes 1
Europese voertuigcategorie |
M1 |
Type |
F56XM |
Type carrosserie (code) |
AB |
Typegoedkeuringsnummer |
e1*2007/46*2066*11 |
Uitvoering |
EAW50000 |
Variant |
11CS |
Codes 2
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) |
715/2007*2023/443EA |
Wat wil je doen met deze Bmw Xm 50e?
Kentekencheck voor de HTRÂ 11Â L
Wil je het schadeverleden van deze
asobak weten, de waarde van de HTR11L checken, of vorige eigenaren controleren?
Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
Autoverleden.nl
Asobak-score: 9,1
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 9,1 uit 10 is deze Bmw Xm een echte asobak!