Deze Audi R8 Quattro is een echte energieverslindende asobak. Hij is veel te groot voor woonwijken, blokkeert de stoep en staat overal in de weg.
Asobak-score: 8,7
De 74-NGZ-1 is een grijze 5.2-liter tiencilinder Audi R8 Quattro uit 2010 van € 237.878,-. Deze 2-deurs coupe rijdt op benzine. Het is een auto van 1685 kilo.
Kenteken | 74-NGZ-1, 74 NGZ 1, 74NGZ1, 74–NGZ–1 |
Voertuigsoort | Personenauto (personenauto's) |
Inrichting | Coupe (coupes) |
Merk | Audi |
Model | R8 |
Type | Quattro |
Handelsbenaming | QUATTRO AUDI R8 |
Type carrosserie (omschrijving) | Coupe |
Wielbasis | 265Â cm |
Massa leeg voertuig | 1585Â kg |
Massa rijklaar | 1685Â kg |
Technische maximale massa | 1910Â kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1910Â kg |
De 74NGZ1 is sinds 30-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) van de huidige eigenaar.
Datum aanvang tenaamstelling | 30-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-09-2010 (ruim 15 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-05-2010 (ruim 15 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 08-08-2026 (over bijna 11 maanden) |
Bekijk de vorige eigenaren bij Autoverleden.nl
Aantal deuren | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Kleur(en) | GRIJS |
Voor dit BPM-beest is maar liefst € 67.969,- afgetikt. Wat een goed nieuws voor de Nederlandse schatkist. Is dit dan misschien toch geen asobak?
BPM | € 67.969,- |
Catalogusprijs | € 237.878,- |
Bekijk de huidige waarde bij Autoverleden.nl
Aantal cilinders | 10 |
Cilinderinhoud | 5204Â cc |
Vermogen massarijklaar | 0,23Â kW/kg |
Brandstof | Benzine |
CO2-uitstoot gecombineerd | 327Â g/km |
Emissiecode | 4 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 6000Â t/min |
Geluidsniveau rijdend | 74Â dB(A) |
Geluidsniveau stationair | 98Â dB(A) |
Uitlaatemissieniveau | EURO 4 |
Verbruik buitenweg | 9,6 l/100km (1:10) |
Verbruik gecombineerd | 13,7 l/100km (1:7) |
Verbruik stad | 20,7 l/100km (1:5) |
Vermogen | 386 kW (525 pk) (💪💪) |
Zuinigheidsclassificatie | G |
Zuinigheidslabel |
Let op! Deze personenauto is niet verzekerd.
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Inspecteer het schadeverleden bij Autoverleden.nl
Code toelichting tellerstandoordeel | 05 |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Tellerstandoordeel | Geen oordeel |
Controleer de kilometerstand bij Autoverleden.nl
Europese voertuigcategorie | M1 |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 70/220*2006/96B |
Plaats chassisnummer | op r. deurdorpel |
Type | 42 |
Type carrosserie (code) | AD |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2001/116*0399*03 |
Uitvoering | QA6042T0R4231 |
Variant | CBUJQ1 |
Wil je het schadeverleden van deze asobak weten, de waarde van de 74NGZ1 checken, of vorige eigenaren controleren? Voorkom verrassingen en doe geen miskoop!
De asobak-score is gebaseerd op de afmetingen, het vermogen en de zuinigheid van het voertuig.
Met een asobak-rating van 8,7 uit 10 is deze Audi R8 een echte asobak!
Lees hoe we deze score berekenen op de asobak-score-pagina.